Welcome to australia! - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura jong - WaarBenJij.nu Welcome to australia! - Reisverslag uit Sydney, Australië van laura jong - WaarBenJij.nu

Welcome to australia!

Blijf op de hoogte en volg laura

02 Oktober 2012 | Australië, Sydney

Jaja we zijn er! Na vele uren vliegen, weinig slaap en vies voedsel zijn we dan toch echt beland in Sydney! Super grote mooie stad maar niks voor ons dus druk bezig met plannen maken om zo snel mogelijk hier weg te komen, en die plannen zijn gelukt want we hebben een auto gekocht! En we vertrekken vandaag naar de Bush Bush :D (ti's hier nu 10 uur sochtends, maar nog steeds verward door de jetlag zijn we er vanacht om 1 uur snachts, Nederlandse tijd 5 uur smiddags, uitgegaan om een hamburger te halen bij de Mac want we hadden honger!) ons 1e hostel in sydney was super smerige. Echt zo smerig heb je het nog nooit gezien!! Schimmel in de matrassen, schimmel op de muur, schimmel in de douche en toilet, kakkerlakken overal, wc's en douches niet schoon, bloed en stront op de muren. Nou weet ik dat backpackers niet bepaald luxe gaan leven, maar dit was echt te gek voor woorden. Klacht in gediend bij australian backpackers, hopen dat we een deel van ons geld terug krijgen. Er was nog meer super slecht maar geen zin om daar over te blijven teuten. We zitten nu in een schoon hostel en dat is werkelijk waar stukken beter voor je humeur en alles, de afgelopen dagen zijn we de stad weest te verkennen samen met Een Belgisch stel waar we ook mee gaan reizen, Charlotte en Daniël. Erg leuk mensen en ook handig voor de kosten omdat Sydney echt super duur is! ( six pack bier 50 dollar, fles sterke drank boven de 70 dollar) in de outback is het waarschijnlijk wel moeilijker om internet te krijgen dus geen idee wanneer ik weer wat kan posten maar hoop dat het snel is. Heel veel liefs uit Een prachtig Sydney!
Laura

• 02 Oktober 2012 - 13:41

Pap En Mam :

Hoi lieverd wat een verhaal over die vieze hostels fijn dat die andere beter was te gek dat jullie die auto hebben gekocht met al die kampeerspullen kunnen jullie zelf boodschappen doen en eten koken is wel goedkoper dan iedere keer uit eten wij wensen jullie verder Eem geweldige tijd en tot gauw dikke kus pap en mam

• 02 Oktober 2012 - 21:47

Je Oom En Tante :

hoi laura hier een bericht van je tante wat snel al aan het crossen met een auto
    nu op zoek naar werk want een auto kost geld doe wel voorzichtig meiske
    we volgen je wel overal tot je volgende berichtje veel knuffels van oom hans en tante tonnie

• 03 Oktober 2012 - 11:32

Ria Van Der Star:

LAURA
    FIJN DAT JE GOED AAN GEKOMEN BENT.eN LEUK DAT WE JE OP DEZE MANIER KUNNEN VOLGEN.
    EEN AUTO GEKOCHT JA JA DOE MAAR GEK.zOU JE NIET HET MERK GEVEN VAN DE AUTO.oF IS HET HET GOEDE MERK.
    GROETEN EN GENIET RIA VAN DER STAR

• 07 Oktober 2012 - 20:04

DICK EN MARIANNE:

HALLO LIEVERD, GELUKKIG GOED AANGEKOMEN, HAD NIET ANDERS VERWACHT. WEL EVEN MINDER MET DE EERSTE NACHT, MAAR WEER EEN ERVARING RIJKER, TOCH??
    NU JE EEN VERVOERSMIDDEL HEBT KUNNEN JULLIE AAN DE SLAG, WANT HET IS EEN MACHTIG GROOT LAND WAAR JE DAT NODIG HEBT. MAAR NU EERST OPZOEK NAAR WERK. WE ZULLEN VOOR JULLIE DUIMEN.
    PAS GOED OP JEZELF EN................ NIET DOEN WAT IK OOK NIET ZOU DOEN, HAHA! VOORAL GENIETEN WANT HET LAND IS HET WAARD.
    DIKKE KUS VAN DICK EN MARIANNE.XXXXXXXXXXX