Australia! - Reisverslagen van laura de jong - WaarBenJij.nu Australia! - Reisverslagen van laura de jong - WaarBenJij.nu

Australia!

een half jaar lang lekker werken en rondtrekken in een onwijs tof en mooi land! can't wait to go down under samen met mijn beste vriendinnetje! :)

Recente Reisverslagen:

02 November 2012

Working 9 to 5 brisbane

15 Oktober 2012

No worries mate!

02 Oktober 2012

Welcome to australia!

28 September 2012

Bericht uit taipei

23 September 2012

bijna zover
laura

hallo lieve mensen, hier ga ik af en toe, als ik tijd heb, kleine updates neerzetten van mijn leven in australie! ik ga een half jaar weg, en voor de achterblijvers zal ik proberen hier wat te schrijven zodat jullie lekker mee kunnen genieten en kunnen lezen hoe het met me gaat :) veel liefs laura

Actief sinds 23 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 24956

Voorgaande reizen:

27 September 2012 - 30 April 2013

Australia!

Landen bezocht: