Bericht uit taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van laura jong - WaarBenJij.nu Bericht uit taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van laura jong - WaarBenJij.nu

Bericht uit taipei

Blijf op de hoogte en volg laura

28 September 2012 | Taiwan, Taipei

Toen was eindelijk de grote dag daar, we vertrokken donderdag 27 september richting Sydney! Sochtends bootje 9 vertrokken in de auto en op Schiphol uitgezwaaid door familie en vrienden :) om 5 over 2 gingen we de lucht in voor het eerste stuk vliegen naar Bangkok waar we 11 uur over zouden doen, ik heb het zwaar onderschat 11 uur is lang! Het scheelde dat China airlines was voorzien van beeldschermpjes in de stoelen waarop je ongeveer 40 van de nieuwste films kon bekijken, wat voor een filmfanaat zoals mij niet erg is, muziek kon luisteren en spelletjes kon spelen. Jammer was wel dat het vliegtuigvoedsel niet te eten was, maar dat is volgens mij vrij algemeen. Na 11 uur vliegen kamen we om lokale tijd 6 uur sochtends aan terwijl het voor ons gevoel half 1 snachts was, even wennen dus. We hebben toen 3 uur moeten wachten op het vliegveld van Bangkok voor onze volgende vlucht naar taipei. De vlucht naar taipei was gelukkig maar 3,5 uur en daar hebben we niet veel van mee gekregen want we lagen 'lekker' te slapen, want geef toe in een vliegtuig slaap je niet bepaald lekker. In taipei aangekomen werden we vervoerd met een busje naar ons super mooie hotel. Ti's trouwens wel echt super raar weer in taipei, harde wind en donkere lucht met veel smog, allemaal mensjes met mondkapjes, dus maar snel weg hier. Ons hotel was dus verder super mooi, we hebben een bord patat bij de roomservice besteld omdat we super honger hadden en er in de wijde omtrek geen Mac zat, toen even lekker gedouchd en voor 5 uur ons bed ingedoken. Nu net wakker lokale tijd is nu hier 21:35 en we moeten over een uur weer terug naar het vliegveld om te boarden voor de vlucht naar Sydney!!! Die vlucht duurt nog 9 uur en dan zijn we er eindelijk! Wel met een flinke jetlag, maar nogmaals we mogen echt niet zeuren en tot nu toe is de reis super voorspoedig gegaan. :)
Veel liefs vanuit taipei
Laura

• 28 September 2012 - 19:43

Monique:

Hé nichtje,

Ja, dat is een hele zit zo.....nog even en dan zijn jullie op plaats van bestemming!!!! Fijn dat de reis zo voorspoedig verloopt.
    Wij zullen jouw Australië avontuur volgen via deze site. Veel plezier!

Lieve groeten,
    Steven en Monique

• 28 September 2012 - 19:43

Monique:

Hé nichtje,

Wij zullen jouw Australië avontuur volgen via deze site. Veel plezier!

Lieve groeten,
    Steven en Monique

• 28 September 2012 - 20:42

Ingrid En Ivo:

He wereldreiziger,

Fijn dat alles zo vlotjes verloopt, film kijken is jou wel toevertrouwd! We lezen jullie belevenissen wel op deze site. Goede vlucht naar jullie Australië. Geniet en veel plezier.

Liefs,

Ivo, Ingrid, Koen en Nicole

• 28 September 2012 - 21:42

Tante Tonnie En Ome Hans:

Hey die Laura,

Nou, nou je hebt al veel meegemaakt dus.Mondkapjes- geen Mac-jetlag. Maar voor de rest gaat het prima lezen we. Nog efkes en dan....juist ja....Sydney...de stad van jouw beloofde land. We hopen dat de overige vluchttijd ook goed verloopt met veel....filmpjes hahaha.

Nou Lauwtje, goede vlucht en we blijven je volgen hoor.

Groetjes en liefs van je...
    jazeker je tantetje en oompje.

• 29 September 2012 - 20:28

Pap En Mam:

Hoi Laura en Marieke leuk om jullie
    Eerste verslag al te lezen wij waren wel blij dat jullie goed aangekomen zijn in Sydney
    De floriade in Venlo was erg mooi we zijn nu weer op Texel en gaan de komende week plannen maken om jullie te bezoeken heel veel groeten en dikke kussen van ons pap en mam