bijna zover - Reisverslag uit Den Burg, Nederland van laura jong - WaarBenJij.nu bijna zover - Reisverslag uit Den Burg, Nederland van laura jong - WaarBenJij.nu

bijna zover

Blijf op de hoogte en volg laura

23 September 2012 | Nederland, Den Burg

het wordt al spannend! aankomende donderdag vlieg ik om 2 uur smiddags samen met marieke in de richting van australie! nog een beetje onwerkelijk eigenlijk.... wel weet ik dat we een vliegreis van 23 uur tegemoet gaan en dat we ongeveer 2 dagen onderweg zijn voor we uberhaupt in sydney zijn, but hee it's worth it! de komende drie daagjes tas inpakken afscheid nemen en dan gaan! tot over een half jaar mensen!
liefs laura

  • 25 September 2012 - 18:19

    Daniël:

    Voor lange vluchten kan ik zeker slaappillen aanbevelen! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

laura

hallo lieve mensen, hier ga ik af en toe, als ik tijd heb, kleine updates neerzetten van mijn leven in australie! ik ga een half jaar weg, en voor de achterblijvers zal ik proberen hier wat te schrijven zodat jullie lekker mee kunnen genieten en kunnen lezen hoe het met me gaat :) veel liefs laura

Actief sinds 23 Sept. 2012
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 24951

Voorgaande reizen:

27 September 2012 - 30 April 2013

Australia!

Landen bezocht: